ویژگی های میز آرایش
نوشته شده توسط : نت نیوز



ویژگی های توالت فرنگی

خانم های جوان در انتخاب وسایل لازم برای جهیزیه با توجه به مشکلات ریز و درشتی که ممکن است برایشان پیش نیاید ممکن است در انتخاب یک میز آرایش مناسب که بعدا یکی از پرکاربردترین وسایل آنها محسوب می شود دچار اشتباه شوند.  تانیل چوب بنابراین باید قبل از خرید دستگاه از مجموعه نکات مطلع باشند تا بتوانند بهترین گزینه را انتخاب کنند. در این مقاله سعی می کنم شما را با ویژگی های یک میز آرایش مناسب و اصول اولیه آشنا کنم:

1. اندازه اتاق و میز آرایش باید مطابقت داشته باشد. اگر اتاق کوچکی دارید، یک میز آرایش بزرگ در آن جا می شود.

2. یک کمد با کشو انتخاب کنید. اگر مدل زیبایی انتخاب کرده اید که کشو ندارد، باید بدانید که به زودی از این انتخاب پشیمان خواهید شد. در کشوهای میز آرایش، لوازم آرایشی ریز و درشت زیادی قرار می دهید که نمی دانید با آنها چه کنید.

3. میز آرایش باید طوری باشد که وقتی روی صندلی می نشینید، پاهایتان زیر میز باشد. میز آرایش دخترانه زنانه تانیل چوب میزهایی که پایه ندارند و تماماً از کشوهای کمد ساخته شده اند، برای نشستن در مقابل آن ها دچار مشکل خواهید شد.

4. میز آرایش باید پشتی و تکیه گاه داشته باشد وگرنه از ایستادن در مقابل آن خیلی زود خسته می شوید.

5. به میز آرایش نگاه کنید که باید طبیعی و ثابت باشد. لیوان های کوچک، بزرگ، بلند یا چاق تر خوب نیستند.

6. ارتفاع میز و صندلی آرایش باید به گونه ای باشد که وقتی آنجا می نشینید، آرنج هایتان به راحتی روی میز قرار گیرد و فشاری به کمرتان وارد نشود تا بتوانید به راحتی آرایش کنید.

7. عرض میز نباید آنقدر زیاد باشد که دیدن تصویر داخل لیوان برای چشم مشکل باشد.make up table شما باید بتوانید کوچکترین جزئیات را در آینه میز آرایش ببینید.

 





:: بازدید از این مطلب : 433
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: